close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס איפור מקצועי – למה לצפות?

מערכת שורשיב אלול, תשעו15/09/2016

כאשר בוחרים קורס איפור יש לא מעט פרמטרים שצריך לקחת בחשבון!

תגיות:

מחפשים עיסוק חדש, מלהיב ויצירתי? בין אם הרגע השתחררתם מהצבא או שאתן מעוניינות לבצע הסבה מקצועית, אחת האופציות שיכולות לעניין אתכם היא קורס איפור מקצועי. למי שאוהב איפור ואוהב לאפר אנשים אחרים באופן שמדגיש את תוויהם המחמיאים, עיסוק באיפור מקצועי יכול להיות מהנה ומספק מאד. אז איך מתחילים קריירה באיפור מקצועי, אתם שואלות (או שואלים)? הצעד הראשון יהיה להירשם לקורס איפור מקצועי.

מה לומדים בקורס איפור מקצועי?

יש בארץ קורסי איפור שונים ומגוונים, המועברים על ידי חברות איפור, מאפרים ומאפרות. כמובן שקורס אחד אינו זהה למשנהו, והטכניקות והחומרים הנלמדים מעט שונים, אבל בבסיס ישנם דברים שתלמדו כמעט בכל קורס והם:

  • מורפולוגיית הפנים
  • תורת העור
  • תורת הצבעים
  • הצללות והארות
  • איפור יום ואיפור ערב
  • סוגים שונים של איפור עיניים – מעושן, חתולי ועוד
  • איפור עם אייליינר
  • הדבקת ריסים
  • איפור שפתיים
  • איפור כלות
  • הסתרת פגמים

חשוב לציין שאלה הדברים שלומדים בקורס איפור מקצועי בסיסי, אך לצד זאת, בתי ספר רבים לאיפור מציעים קורסי איפור מיוחדים בהם מתמחים בסוג איפור מסוים: איפור אופנה, איפור לנערות, איפור אישי, איפור במה, איפור לטלוויזיה ולקולנוע, איפור כלות ועוד. שימו לב שיש בתי ספר שדורשים מהתלמידים להשלים קורס איפור מקצועי בסיסי לפני שהם ניגשים להתמחות באחת הנישות שתוארו לעיל.

מה כדאי לבדוק לפני שנרשמים לקורס איפור?

המבחר של קורסי האיפור שתמצאו ברשת עשוי להיות מבלבל. אך כמה בדיקות שתערכו בנוגע לקורסים המעניינים אתכם יכולות לסייע לכם לבחור בקורס שהכי מתאים לכם. בראש ובראשונה כדאי לעשות סקר שוק ולהשוות בין המחירים של הקורסים השונים ביחס לתמורה שמקבלים מהם: מספר מפגשים, ציוד, איכות והמלצות, תרגולים מעשיים וכו'. עוד כדאי לבדוק מיהם המרצים: האם מדובר במאפרים בעלי שם שנתקלתם בעבודות שלהם, או במאפרים אנונימיים? שיקולים נוספים הם מיקום הקורס וכמה נוח להגיע אליו, האסתטיקה של החלל בו מועבר הקורס והאווירה בו, החומר הנלמד בקורס, העזרה שמעניק בקורס בפתיחת עסק איפור ומציאת עבודה בתחום ועוד.

איך מבררים פרטים אלה? קודם כל, יש הרבה מידע שניתן לדלות מאתר הקורס – כתובת, מועד תחילת הקורס, משך הקורס, סילבוס, המרצים בקורס ועוד. אם המידע שמצאתם לא סיפק אתכם מסיבה כלשהי, תוכלו להתקשר או לכתוב מייל לגורמי יצירת הקשר ולבקש פרטים נוספים. יש בתי ספר לאיפור שאף יזמינו אתכם לפגישה בה תוכלו לשאול את כל השאלות שמעניינות אתכם.

בנוסף לכל מה שנאמר לעיל, לכל בית ספר לאיפור יש את האלמנטים המייחדים אותו מבתי ספר אחרים. כך לדוגמא, קורס האיפור של נטשה דנונה נעשה בפיקוח משרד התמ"ת ומוכר כפיקדון לחיילים משוחררים – מה שיכול להוות יתרון גדול עבורכם אם אתם חיילים או חיילות משוחררים. יש בתי ספר שמציעים קורסים מתמחים אותם לא תמצאו בבתי ספר אחרים.

לסיכום, כאשר בוחרים קורס איפור יש לא מעט פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, ולשקלל את כולם יחד למציאת המכלול שהכי מוצא חן בעיניכם. עבודת המחקר עשויה להיות קצת מעיקה ולקחת זמן, אך זכרו שבסופו של דבר זו הדרך הכי טובה לוודא שתגיעו לקורס האיפור המתאים לכם ביותר.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה